Інженер технічної підтримки (DevOps) - Kyivstar - Киев

Kate

Administrator
Команда форума
Требуемый опыт работы: 1–3 года
Полная занятость, полный день

В нових реаліях Київстар продовжує працювати та піклуватися про те, щоб наші абоненти були на зв’язку з близькими та друзями і отримували якісні послуги.
Дбаючи про безпеку співробітників, ми не поспішаємо повертати весь штат до офісу. Тому більша частина нашої команди працює дистанційно.  
Особливу увагу ми приділяємо адаптації та онбордінгу співробітників, які починають свою роботу у віддаленому режимі. З першого дня кожен новий колега отримує максимум інформації та підтримки для того, щоб почувати себе комфортно та впевнено у великій команді Київстар.
Робота в Київстар — це:
  • Команда, частиною якої дійсно хочеться бути;
  • Гідна оплата праці (звісно, офіційна);
  • Шанс отримати міжнародний досвід;
  • Безмежні можливості для навчання (тренінги, курси);
  • Професійний та особистий розвиток;
  • Бонуси за якісну роботу;
  • Можливість гнучкого графіка та віддаленої праці;
  • Один з найкращих в Україні соцпакетів із медичним страхуванням та допомогою в різних життєвих ситуаціях;
  • Адаптаційні програми, що допомагають новачкові якнайшвидше освоїтися в компанії;
  • Сучасний офіс, де комфортна працювати й відпочивати.
Основні функціональні обов’язки:
  • Аналізує потреби замовника, можливі обмеження та пропонує цільову архітектуру рішення узгоджує варіанти рішень з зацікавленими особами
  • Вивчає та аналізує архітектуру та взаємодію існуючих IT систем, розробляє моделі для оптимізації
  • Ідентифікує критичні ситуації в роботі IT систем, визначає причини співпрацюючи з відповідальними підрозділами
  • Готує вимоги для моніторингу та резервного копіювання систем
  • Контролює виконання SLA, SLO, SLI
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
  • Вища освіта, бажано «Інформаційні технології» / «Комп'ютерні науки» / «Прикладна математика»
  • Досвід роботи Інженером технічної підтримки або DevOps від 2 років
  • Досвід роботи з базами даних Oracle або MySQL: написання розширених запитів SQL
  • Розуміння методів балансування навантаження, досвід конфігурації Nginx.
  • Досвід роботи з Kibana та Grafana (створення візуалізацій)
  • Досвід роботи з бізнес та технічними вимогами в рамках проектів/продуктів
  • Досвід роботи з технічною документацією (підготовка, життєвий цикл). Робота з Jira, Confluence
  • Розуміння систем побудованих на REST API. Розуміння форматів даних (JSON, XML, SOAP)
  • Системне мислення та аналітичні здібності
  • Ефективне управління часом, вміння працювати з декількома задачами
  • Вміння легко адаптуватися до змін
  • Відкритість у комунікаціях з внутрішніми клієнтами та підрядними організаціями
Буде плюсом:
  • Знання з адміністрування Unix систем
  • Знання стеку TCP/IP
  • Досвід супроводу, впровадження та розвитку crm/web/billing систем
  • Досвід роботи з Docker, Kubernetes
  • Досвід роботи з системами розміщеними в Сloud
  • Навички підготовки та проведення презентацій
  • Англійська рівня Intermediate

Робота у Компанії, яка входить до Групи компаній VEON, вимагає від нас дотримання вимог, якими повинні керуватися афілійовані компанії Групи VEON, зокрема, відповідності високим стандартам ділової етики, суворого дотримання всіх юридичних зобов'язань та наших цінностей, виконання Кодексу поведінки групи VEON, політик і процедур Компанії. Наш лідерський дух втілено в п'яти цінностях: «Клієнти - наша пристрасть», «Підприємницький дух», «Інноваційність», «Співпраця» і «Чесність». Ми завжди прагнемо бути чесними, що вимагає від нас етичних, правдивих та сумлінних дій та вчинків.

Ключевые навыки​

Английский — B1 — Средний
MySQL
SQL
Atlassian Jira
MS SQL
XML
 
Сверху