Требуемый опыт работы: 3–6 лет
Полная занятость, гибкий график
Компания ООО "Кофакс" является Санкт-Петербургским центром разработок международной компании Kofax.
Компания разрабатывает собственные продукты для автоматизации бизнес-процессов. В петербургский офис (160+ человек) требуется IT User Support Specialist.
Key Responsibilities:
First line of IT support for all internal end users. Provide world class support to our in house end users and field personnel on a variety of issues and ensure the continuity of the computer services throughout the company. Responsible for departmental helpdesk processes and standards. Provide telephone and desk support for all software programs, applications and hardware support, build and upgrade PC's, set up new users with network access as well as resolve issues involving viruses, email, security, connectivity, and computer performance.
О плюсах работы в нашей компании
Английский — B2 — Средне-продвинутый
MS Outlook
Windows 10
Helpdesk
Computer troubleshooting
Полная занятость, гибкий график
Компания ООО "Кофакс" является Санкт-Петербургским центром разработок международной компании Kofax.
Компания разрабатывает собственные продукты для автоматизации бизнес-процессов. В петербургский офис (160+ человек) требуется IT User Support Specialist.
Key Responsibilities:
First line of IT support for all internal end users. Provide world class support to our in house end users and field personnel on a variety of issues and ensure the continuity of the computer services throughout the company. Responsible for departmental helpdesk processes and standards. Provide telephone and desk support for all software programs, applications and hardware support, build and upgrade PC's, set up new users with network access as well as resolve issues involving viruses, email, security, connectivity, and computer performance.
- Process oriented with the ability to lead, follow through on projects, tasks, and reporting.
- In-depth understanding of Windows 10, Office 365, Outlook 2016, Intune
- In-depth PC hardware, installation/troubleshooting techniques and extensive peripheral device knowledge including Blackberries, Printers, Lenovo and Dell computer hardware
- Basic network troubleshooting skills
- Maintain Help Desk tickets and routing
- A technical training background A+ certification, MCP, or equivalent cert, or 5 years of on the job experience
- Strong computer skills
- Good working knowledge of Microsoft Windows, Windows 10
- In depth knowledge of computer hardware
- Knowledge of computer networking or telecommunication skills
- Good command of written and spoken English
- Excellent end user communication skills
О плюсах работы в нашей компании
- Интересная работа в прекрасном коллективе;
- Профессиональный и карьерный рост;
- Оформление по Трудовому Кодексу;
- Высокая индексируемая зарплата;
- Гибкий график работы
- 5 дополнительных дней к отпуску;
- ДМС со стоматологией для всех членов семьи;
- 100% оплачиваемый больничный;
- Дружелюбная и демократичная атмосфера;
- Чай, кофе, соки и плюшки на кухне для всех;
- Теннисный стол, сертифицированный стол для кикера и спортивные тренажеры;
- Веселые спортивные и корпоративные мероприятия
Ключевые навыки
Английский — B2 — Средне-продвинутый
MS Outlook
Windows 10
Helpdesk
Computer troubleshooting